fredag 5. mars 2010

Når katten er ute, danser musene på bordet...

Har kommet igang med trening igjen og det er superdeilig. Mens jeg i dag var ute å bruker litt tid på meg selv, var det far og Aggie som passet fortet. Tror de har hatt det veldig gøy. For da jeg kom hjem sitter det en solstråle (selv om ikke bildet viser det) i barnestolen med en plastpose som er designet om til en kortarmet genser. En kreativ løsning for en far som ikke fant noen reine smekker.

Ukedagene suser avsted og det er allerede helg igjen. Den siste uken har blitt fylt opp godt med nye opplevelser. Jeg har blitt med i en "moms and tots group", og denne uka var jeg og Aggie på kunst- og vitenskapsmuseumet - MOAS med dem . Her har de en kjempeflott barneavdeling.

Denne gruppa har aktiviteter hver dag, så det er bare å velge ut det man har lyst til å bli med på. En fin måte å bli kjent med folk på her borte og fint for Aggie å møte andre barn. Jeg har også begynt å jobbe som frivillig denne uka. Er i en barnehage som har barn fra 6 uker! til 5 år. Aggie har vært med og har storkost seg. Har hittil vært på avdelingen med de aller minste. Jeg skal være innom alle avdelingene, mens Aggie skal fortsette å være sammen med de på hennes alder. Som dere skjønner har vi møtt mange nye og hyggelige mennesker denne uka. Ser frem til å møte flere.

God helg til dere alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar