tirsdag 16. mars 2010

En herlig dag med "moms and tots group", og noen snapshots på veien

Vi har igjen tilbrakt noen timer sammen med hyggelige mammaer og barn. I dag møttes vi på kjøpesenteret rett i nærheten i en bokhandel ved navnet "Book a million". En bokhandel er ikke bare en bokhandel her borte. Sammen med mengdene med bøker har de også lekeområde for barn og kafé. Så det er ikke noe problem å bruke flere timer i en bokhandel her borte.

Når jeg ser nedover i innleggene mine, ser jeg at det har blitt en del bilder av Aggie, men jeg måtte ha med bilde ovenfor også. Syntes det var veldig morsom og llekent. Nå som jeg har begynt å blogge går jeg konstant med et kameraet i lomma. Så på veien til og fra playdaten våres ble det igjen tatt noen snapshots. De flotte "spøkelsestrærne" har begynt å røde blomster, noe som gjør dem enda vakrere. Har blitt fortalt at det som henger ned fra trærne henger der hele året. Skulle gjerne ha likt å hatt en slikt tre i hagen.





1 kommentar:

  1. Fortsett med snapshot`sa dine!!! Flotte bilder, ikke minst vakre trær, skjønner at du ønsker sånn i hagen!
    Cecilie

    SvarSlett